-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

Sehari untuk Seminggu....

Published by ab@h_Izz under , , on Friday, January 28, 2011
.

Sehari ke Pasar untuk Bekalan seminggu...

Selalu macam tulah...tak rajin sangat pergi pasar, cukup kut..leh simpan stok dlm peti ais.Agak-agak emergency leh singgah lagi...sekarang pun dah banyak dah kedai-kedai runcit  yg sekali ngan mini pasar ni. Tak pun boleh singgah juga kedai2 makan kat tepi jalan..ha,,ha2

Dulu, masa dok Klang, walaupun dekat juga ngan Pasar Besar,Klang, memang susahla nak pergi sana. Lebih banyak pergi tempat lain. Pasar juga..tapi Pasaraya Besar. Mengapa orang suka pergi ke Pasaraya Besar ??Mungkin dah jadi trend @ hampir semua pasaraya besar kini dah pun menyediakan kemudahan pasar basah. Bezanya, kalau aku pergi pasar basah,,sorang jelah..ha.haa2, anak-anak lagi la tak nak ikut. Tapi kalau gi yg satu lagi....semua nak ikut dan boleh lama-lama lagi smpai sarap & lunch sekali kat situ.

Bila aku dah dok sini, aku kena ikut  sini dan suka pergi  pasar pagi jumaat@Rusila yang selalunya meriah, semua yang jual 'orang kita' dan ....macam2 ada..


Share

2 Comments...TQ:

LyNn HaMzAh said...[Reply to comment] @ 1/28/11, 1:07 PM

nampak meriah jer pasarnya...lynn kalau gie beli barang dapur jarang la beli utk seminggu...selalu beli utk 2 atau 3 hari jer...

Fieza79 said...[Reply to comment] @ 1/28/11, 1:51 PM

kami pun lg suka beli brg basah kat pasaraya..lebih selesa...tak basah tak lecak dan busuk sana sini hahaa...kekwatt..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget