-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

Jadi Blogger pun boleh kena pukul !!

Published by ab@h_Izz under , on Sunday, January 09, 2011
.

" KUALA TERENGGANU – Blogger yang terkenal dengan kontroversi kerana menghina institusi kesultanan Johor, AdukaTaruna menghadapi saat cemas dikepung dan dipukul oleh sekumpulan lelaki dipercayai penyokong sebuah parti politik di hadapan Masjid Rusila, Marang kelmarin......"

-sumber keratan Kosmo ari ni untuk nak tau lebih lagi -

OOOhh...patutla pun, kalau bab-bab nak mencari berita-berita hangat POLITIKUS cam tulah, kalau yang dah suka menjadi blogger yang kearah tu kenalah banyak cabaran yang akan dilalui. Bermain dengan politik sememangnya mencabar dan adakalanya memang 'kotor'. Mungkin juga kalau nak jadi blogger yang terkenal pun 'kena berani buat sesuatu'  yang orang akan ingat, tak kiralah ianya bahan yang kita muatkan itu benar-benar ataupun sebaliknya.

Banyak jenis blogger yang kita boleh jadi. Kalu nak jagi blogger sukan,kearah yang berkaitan sukanlah kita akan cuba dapatkan beritanya. Kalau blogger masakan...maknanya kenalah mempraktiskan segala kepakaran dan kebolehan kita memasak dan sharekannya bersama.


Tapi bagi aku, lebih suka jadi 'blogger' yang ala-ala jer. Mungkin jadi blogger yang takde siapa yang tahu kita ni blogger....sememangnya suka jadi blogger yang suka-suka dan orang lain suka. Ha..haa2


Share

9 Comments...TQ:

aNiS tHe BumbleBee said...[Reply to comment] @ 1/9/11, 5:23 PM

jadi blogger rilex2 sudah..ni saja2 ja cari pasal kena masuk lokap,kena pukul laa..isk..isk..

nza said...[Reply to comment] @ 1/9/11, 5:33 PM

suka jd blogger utk kisah2 dairy family jerr.

nikamir said...[Reply to comment] @ 1/9/11, 7:51 PM

petik balik...
"sememangnya suka jadi blogger yang suka-suka dan orang lain suka."

haha...

luahfikiran said...[Reply to comment] @ 1/9/11, 9:01 PM

SALAM,
BIMBANG JUGAK ! MACAM KITA NI, ORANG NAK PUKUL JUGAK KE?

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 1/9/11, 9:57 PM

@aNiS tHe BumbleBee

cari pasal benda nak tulis takpa kut..ha..ha2

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 1/9/11, 9:58 PM

@nza

yes..correct-correct!

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 1/9/11, 10:01 PM

@nikamir

"...pun suka yg nikamir suka"

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 1/9/11, 10:02 PM

@luahfikiran

kalau macam LF ,tak kut...:)

kakyon said...[Reply to comment] @ 1/9/11, 11:50 PM

seka-suka nak jadi blogger jer..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget