-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

La Ikro Ha Fiddin ( Tiada Paksaan Dalam Beragama)

Published by ab@h_Izz under , on Monday, January 17, 2011
.
Cantik pulak aku tengok siAmani ni pakai tudung...selalu berlakon 'raged' jer..hi..hi2
 Malam tadi baru habis menonton cerita diatas kat astro....pendapat aku bagus gak citer ni, tengok ni pun sebab nak temankan umiizz, tengok dia khusuk semacam je..

Antara Sinopsisnya...

"Kisah ini mengisahkan Nurlia, lakonan Sharifah Amani yang sentiasa mengalami masalah dalam hidup dia tetapi tetap berpegang teguh dengan ajaran Islam. Zach X Factor pula membawa watak Dr Edward yang kematian bakal isteri di hari perkahwinan.

Susan Lankaster pula sebagai biarawati manakala Fauzi Nawawi pula membawa watak seorang yang menggunakan nama agama untuk kepentingan peribadi.Kemudian, Dr Edward dan Nurlia ni ditakdirkan berjumpa, berkawan, dan mempunyai perasaan antara satu sama lain. Disebabkan berpegang teguh pada agama, Nurlia tidak menerima cinta Edward sehinggalah Edward memutuskan untuk membunuh diri. Tapi akhirnya dia telah meninggal dunia akibat terjatuh..dan Edward sebenarnya telah sempat meninggal dunia dalam Islam bersama  3  pengorbanan murni yang sempat dilakukan....Matanya , Buah Pinggangnya..dan Hatinya..."

Aku pun tak tau nak ulas camner....suka pun ada,sedih pun ada..mesej pun ada....nnt ada ulangan kita tengok, Layannn.....

sumber http://www.blogged.my/gotopingbar. Share

3 Comments...TQ:

luahfikiran said...[Reply to comment] @ 1/17/11, 6:56 AM

SALAM,
HEBAT DRAMA NI. LAGI BEST, KALAU JALAN CERITANYA, EDWARD TU MEMELUK AGAMA ISLAM DAN KAHWIN

wida said...[Reply to comment] @ 1/17/11, 9:07 AM

dah nak abis cite..leh tertido pulak..sabar je lah.kena tunggu ulangan cite ni

Puteri Qis Balqis said...[Reply to comment] @ 1/17/11, 2:38 PM

betol2 best citer tu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget