-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

Ada Lagi....Kesian Polis Ni...

Published by ab@h_Izz under , on Monday, January 17, 2011
.

dia 'orang' ni pun tak merempit...........agak jer la..
Kat tempat aku ni malam tadi....ishk..iskh..malas nak 'chaare'...

KUALA TERENGGANU 16 Jan. – Seorang anggota polis trafik berpangkat koperal cedera di leher setelah tertusuk ranting pokok hiasan selepas motosikalnya terbabas ketika sedang mengejar mat rempit yang melarikan diri daripada sekatan jalan raya di Gong Badak hari ini.

Mangsa, Robuan Ahmad, 51, yang kini dirawat di Hospital Sultanah Nur Zahirah di sini bagaimanapun dilaporkan berada dalam keadaan stabil. – Utusan

Ada lagi..tak habis-habis dengan kisah mat rempit itu dan ini, kalau tak menyusahkan org lain takper jugak. Serba serbi ambik kat diaorang...kes ragutlah,rogolllah,samsenglah..etc

Pelik aku....apa yg dapat, aku pun tak tau,dulu aku pun naik moto gak..takat bawak laju tu dah ler, lain2 tu takyah la.

Kekadang, terpikir gak...sampai bila diorang nak merempit macam tu, mungkin kut dah accident nanti, mungkin dah kahwin nanti bila bini tak bagi keluar malam, mungkin bila dah tua....atau  bila dah mati..itu memang dah semestinya......

Share

1 Comments...TQ:

DiaUmaiNiNaz said...[Reply to comment] @ 1/17/11, 1:01 PM

memang dgn pak polisi..lagi galak dorang ni merempit mungkin dapat gelaran baru..'samseng jalan'

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget