-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

Azam Berazam....Untuk Kerjaya 2011

Published by ab@h_Izz under , , on Thursday, December 23, 2010
.
Esok dah start cuti...dan bercuti lagi selepas cuti Krismas.Pastu tinggal beberapa hari lagi untuk masuk ke 2011. Berdasarkan pencapaian kerja aku sepanjang tahun ni not so bad lah...atas kertas memang tercapailah. Dari segi kuantiti takder masalah,mungkin dari segi kualitinya yang menjadi persoalannya.


Untuk tiga perempat 2010 dulu penumpuanku terhadap kerja memang tak fokus sangat.Aku terpaksa memikirkan antara kerja dan keluargaku yang tak dapat pindah bersama. Anak aku yang tak nak gi sekolah dan lain2. Segala usaha dilakukan untuk mengatasi masalah ni hanya sia-sia. Aku selalu gak 'hilang' ...dan 'meminta pertolongan' orang lain untuk ke arah itu yang terpaksa aku lakukan...hi..hi2 ( hilang sunat). Walaubagaimana pun  tu semua kena ada perancangan ...dan yang penting kerja aku,aku dah buat dan hujung tahun  semuanya berehh.

Tapi tahun ni...2011, tahun baru azam kena baru. Family pun dah ada sini, anak aku pun suka dah sekolah kat sini sampai dapat no.1 okaylah tu. Tahun ni kena 'kerja' kuat sikit , kuantiti kerja  yang berkualiti...dan tak de dah tangguh-tangguh, dan yang penting tak hilangg doh...ha..haa2. Ni pun aku curi masa untuk berblog....takper sambil2 & tahun depan tak buat dah , time rehat jer aku buat .InsyaAllah..

Selamat bekerja dengan bersungguh-sungguh.... Share

11 Comments...TQ:

wahida said...[Reply to comment] @ 12/23/10, 10:32 AM

saya pulak azam tahun depan x nak amek cuti byk2 lagi...sbb tahun ni dah -ve 2 hari...huhuhu....

LyNn HaMzAh said...[Reply to comment] @ 12/23/10, 1:01 PM

bila keluarga dah dekat insyaallah semangat nak bekerja tu akan semakin berkobar-kobar...good luck utk tahun 2011...

RIS-FAMILI said...[Reply to comment] @ 12/23/10, 1:49 PM

Azam yang bagus. Insya Allah kalau bersungguh2 pasti berjaya.

Admin P@P said...[Reply to comment] @ 12/23/10, 2:03 PM

Assalamualaikum.
Keluarga itu sumber inspirasi.
Lepas ni kena lebih dedikasi.
Tahniah. Selamat cuti.

TQ

sahromnasrudin said...[Reply to comment] @ 12/23/10, 3:50 PM

HRMIS dah isi lum??? hehehehe

NOOR FATIN said...[Reply to comment] @ 12/23/10, 4:03 PM

gdluck awak! smg berjaya di dalam dunia dan di akhirat :)

Insan Marhaen said...[Reply to comment] @ 12/24/10, 7:51 AM

azam IM belum nampak lagi nih!

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 12/24/10, 9:11 AM

Thanks semua..

@ Wahida :
- itu pun azam gak..leh kumpul cuti banyak2....

@ LyNn HaMzAh :
- insyaAllah..family 1st kan..anyway thanks..

@ Ris-Idris :
- nanti peringat kat aku kalau aku 'hilang'..ha..haa2

@ Admin P@P :
- memang sumber inspirasi..baru leh buat kerja..fikiran pun tak serabut, fokusss..Tq & selamat bercuti gak..

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 12/24/10, 9:15 AM

@sahromnasrudin

HRMIS...untuk cuti dah isi doh, awal2 lagi..cuti gak ke??

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 12/24/10, 9:16 AM

@NOOR FATIN

THankss..InsyaAllah...

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 12/24/10, 9:19 AM

@Insan Marhaen

IM..bila2 boleh berazam, tak perlu tunggu tahun baru kan?..azam IM mungkin lagi hebat kut...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget