-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

Suka & Tak Suka - Di tag oleh ' Gadis Kampung'

Published by ab@h_Izz under on Friday, December 10, 2010

Salam....

Terima kasih pada "Gadis Kampung" atas tag yg diberi...boleh terjah sana. Macam2 ada...tutorial pun banyak. Rasanya dah dekat seminggu dapat. Cuma tak sempat nak balas...baru jer habis berkursus lagi . Sempena cuti kat sini hari ni...."aku terima tag ni.....TQ

<
<
<



Gambor wajib kena letaklah
Meneruskan syaratnya kena la jawab beberapa soklan:

NAMA BLOG ANDA & SEBAB APA NAMA MACAM TU

Nama Blog aku..." Diseb@lik...Potret Kehidup@n.". Tak ada sebab pun aku letak nama tu. Cuma aku rasa ,bila nak tulis Entri yang ada gambar lebih senang nak meng'ayat'. Tu yang letak nama tu, cam orang cakap 'sekeping gambar, kita boleh discribe beribu patah perkataan'...ingat nak letak nama tu jer..tapi panjang sangat..ha..haa2

5 PERKARA YANG ANDA SUKA & TAK SUKA

1. SUKA dengan cara kerjaya saya sekarang ni,  sebabnya bila bekerja di Negeri tersebut, saya boleh pergi menjelajah semua tempat, boleh masuk semua tempat dan semestinya selepas kerja aku akan cari tempat2 makan yg  best untuk makan kat situ....tapi Aku juga TAK SUKA ngan kerjaya aku ni sebabnya selalu kena pindah-pindah, kalau boleh pilih takperla...Tapi kena menurut perintah.

2. Pasal Makan memang aku SUKA, makan jer apa saja, dapat jiran lak yang suka tukar2 makanan, dan sekarang ni pun ummiizz sejak cuti panjang ni pun dah rajin cuba resepi2 internet...sampai FB dia ,post semua pasal masakan dia. So.... aku makan jer. Tapi TAK SUKA bila dah makan ada 'orang cakap' badan aku dah naik....tapi suruh makan..hi..hii2

3. Pasal sukan memang aku SUKA, tak kisahlah apa jenis permainan sukan. Yang No.1 bola la...suka tengok live kat stadium, kena support sukan tempatan dulu. Kalau ada games besar /final untuk team Perak/Malaysia aku akn  gie...tapi sekarang team yg aku TAK SUKA adalah MU dan tak suka juga bila 15hb ni tak dapat tengok M'sia vs Vienam@ Bukit Jalil...kena kursus lak...........

4. Sebab maksud nama aku yang suka menolong, aku memang SUKA menolong, tapi aku memang TAK SUKA kalau ada orang yang ambik kesempatan.Kadang-kadang ada perasaan yg tak ikhlas bila nak tolong/derma pada situasi2 yang boleh meragukan.

5.  SUKA ambil gambar, tak kisahlah gambar pemandangan, aksi-aksi teletah dan perkembanagan anak-anak aku,benda2 pelik semua aku suka 'snap'.....puas hati bila dapat tengok & simpan . Tapi yang aku TAK SUKA nak tengok gambar sendiri sekeping sebulan pun payah....

Itu sahaja antaranya......Memandangkan dah lama dapat,cam nilah..sesiapa yang SUKA aku hadiah tag ni kat korang.....yang mana TAK SUKA, buat cammaner...wassalam






Share

3 Comments...TQ:

AngahSayang2314 said...[Reply to comment] @ 12/10/10, 11:59 AM

abah izz selamat menjawab tag hehehe

Hairil Rizal said...[Reply to comment] @ 12/11/10, 1:14 PM

Hehehe...saya pun kena tag yg sama! :)

Gadis Kampung said...[Reply to comment] @ 12/15/10, 11:42 AM

hehehehe bestnyer baca entry awak nie...kreatif bangat....malam nie malaysia lawan vietnam...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget