-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

Sarapan Dimana......

Published by ab@h_Izz under , , , on Saturday, December 25, 2010
.
Wah...mungkin ada yang dah dapat bersarapan dengan makanan febret masing2.Ataupun dah keluar mana-mana untuk pekena sarapan yang best atau dah gi ngeteh kat mamak-mamak semalaysia ..So bolehlah kongsi-kongsi apa yang best sangat....

Aku pagi ni bersarapan @nasi goreng homemade punyer jer...aku tukang makan bersama anak2...sambil layan nasi lemak kopi O. Sebenarnya dah tak tau nak makan apa dah kat luar sana...kalau kat @KTGanu ni..cam biasalah, tak sah kedai makan tu tak jual nasi dagang,nasi minyak,nasi kuning....dan semestinya ikan tongkollah menu utamanya. Anak aku lak...tak berape sangat ngan nasi-nasi diatas...lebih suka makan nasi yang mak dia masak cam ni.....

mungkin hasil air tangan ibunya lagi sedap dari tempat2 lain...itulah penangannya


Kalau korang nak cari sarapan nasi dagang best kat sini, nanti aku bagitau dan kalau yg ingat lagi kedai yang pernah masuk paper dulu pasal harga nasi dagang ngan kepala ikan tu pun antara yang femes.....ramai yg pergi kat situ termasuklah aku.... SELAMAT BERSARAPAN....

Share

7 Comments...TQ:

Hairil Rizal said...[Reply to comment] @ 12/25/10, 9:38 AM

Home-made la yang paling best!! :)

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 12/25/10, 10:43 AM

@Hairil Rizal

betul2..kadang2 kita rindukan masakan diaorang kalau dah berjauhan..

Faiz Tapit said...[Reply to comment] @ 12/25/10, 10:58 AM

Aduhaiii... time lapar2 camni die tunjuk nasik plak... haha

Tapi, mmg tak dinafikan, msakan mak adelah yg terbaik

~eZmALiZa~ said...[Reply to comment] @ 12/25/10, 11:27 AM

hari ni ezma sarapan coco crunch dengan susu..kalau dekat uma skrg ni mesti da makan nasi goreng da..hehe.. :D

Tn.Punya said...[Reply to comment] @ 12/25/10, 11:56 AM

baru je lepas sarapan nasi lemak lauk rendang daging..

Kasim Ahmad said...[Reply to comment] @ 12/25/10, 12:17 PM

wah..sedapnya nasi goreng.. yummi :)
masakan mak terbaek

Abu Luqman said...[Reply to comment] @ 12/25/10, 5:13 PM

salam singgah sinni....tengok nasi dan dan...lapar la.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget