-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

Apa La Aku Ni.....

Published by ab@h_Izz under , , on Tuesday, February 08, 2011
.

Betapa eratnya mereka...
Saling berkejaran..tak pernah kenal erti penat dan jemu dan..
Sentiasa inginkan perubahan....


Inginkan begitu juga, tapi...baru kerja banyak sikit, inspection nak kena buat merata tempat, mulalah kepenatan dan jemu melanda. Ni belum lagi kena involve beberapa siri inspection TA kat  Petronas  yang  equipmentnya agak banyak tahun ni.

Tapi bila cuti, tak gi mana-mana baru-baru ni, nak pergi kerja pulak, tu yang cancel cuti untuk 3 hari yang telah diambil dan diluluskan.

Ni baru awal tahun, kata azam nak berubah....Apa aku ni....

Share

15 Comments...TQ:

Fieza79 said...[Reply to comment] @ 2/8/11, 1:36 PM

uishh jgn merungut ok...nanti rezki lari hehee..

|| NaFiRaa || said...[Reply to comment] @ 2/8/11, 2:07 PM

hehehe..lumrah kehidupan kan~ sama2 lah kita berusaha utk memajukan diri..:)

Kakzakie said...[Reply to comment] @ 2/8/11, 3:59 PM

Salam ab@h_Izz,

Kena istighfar banyak-banyak. Kalau dah nama pun insan biasa pasti ada pasang dan surutnya.

NzA said...[Reply to comment] @ 2/8/11, 4:39 PM

kita hanya insan lemah n serba kekurangan....

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 2/8/11, 5:06 PM

@Fieza79

...bukan merungut, tapi melalut..hi.hi2 dah penat kut, tu lah..betul nnt takut nak datang..

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 2/8/11, 5:07 PM

@|| NaFiRaa ||

...InsyaAllah, Tq atas dorongan

coklet chenta said...[Reply to comment] @ 2/8/11, 5:12 PM

betol lah..kadang2 saya pun termerungut jugak...tapi bile teringat cepat2 muhasabah diri balik... :)

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 2/8/11, 5:13 PM

@Kakzakie

...tq atas ingatan, insan biasa yg selalunya lemah atas kelemahan diri sendiri..

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 2/8/11, 5:15 PM

@NzA

perlu mahasabah diri sebenarnya kan!....

aNiS tHe BumbleBee said...[Reply to comment] @ 2/8/11, 9:27 PM

sama je kut.bila smpai satu tahap down,malas nk buat apapun.bila tahap kobar2 buat keje,tak tido berhari2 pun xpe..tihihi!

Hairil Rizal said...[Reply to comment] @ 2/8/11, 10:38 PM

Oh, mgkin hanya perlukan sedikit penyusunan semula aktiviti dan perancangan.

Kan?

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 2/9/11, 1:09 AM

@aNiS tHe BumbleBee

betul, ada masa malas nak buat apa2,tapi kalau sampai berhari2 tak tido...belum lagi la..he..he2

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 2/9/11, 1:11 AM

@Hairil Rizal

...dah dok susun, tapi byk yg lari..tak larat nak ligan.

gilastats said...[Reply to comment] @ 2/9/11, 5:27 AM

nice pic...

kembara perantau said...[Reply to comment] @ 2/9/11, 2:45 PM

emmm nak ubah jom ler ke swak...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget