-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

'Drive Thru' : Kat Sini Pun Boleh....

Published by ab@h_Izz under , on Sunday, February 13, 2011
.

Location@ Jalan Marang-Dungun
Memandangkan dah banyak sangat kut gerai-gerai  yang menjual jagung sepertinya. Tu yang dia buat macam tu...mungkin strategi pemasaran bagi menarik dan memudahkan pelanggannya untuk singgah.Baguslah ada keinginan untuk terus maju macam tu. Rezeki ada di mana-mana......

p/s : Kepada yang suka singgah membeli di gerai-gerai tepi jalan ni, Utamakan keselamatan....nak berhenti, berhentilah di tempat yang selamat.

Share

6 Comments...TQ:

Kembara Perantau said...[Reply to comment] @ 2/13/11, 10:37 PM

wah rajing gi jalang2...:)

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 2/13/11, 10:45 PM

@Kembara Perantau

Hek mu ,jalang-jalang mende'..ni lah jalang aku hari-hari gi inspection belah-belah kerteh-kemamang..penat drive dari keje.

F.A.R said...[Reply to comment] @ 2/13/11, 11:50 PM

bagus la.
dah maju skrg nie kan.
tp saye x pernah jumpe lagi plak sepanjang berjalan-jalan nie.
hehehe.

Kembara Perantau said...[Reply to comment] @ 2/14/11, 12:05 AM

hahaah jgn la mare der, nanti aku ada masa nak ke rumoh mu laaa

Hanafi WangZi said...[Reply to comment] @ 2/14/11, 2:10 AM

lawa angle pic. heheh. bw pepagi buta kat sini.

Kakzakie said...[Reply to comment] @ 2/14/11, 10:12 AM

Setiap pagi pergi kerja terpaksa melalui satu jalan yg sepatutunya 2 lane jadi 1 lane kerana masing-masing sibuk membeli sarapan di tepi jalan parking ikut suka. Jalan jadi jem...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget