-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

- Oktober Kembali.... -

Published by ab@h_Izz under on Friday, October 01, 2010
Salam...

Macam dah lama rasernya tak update blog aku ni...ada virus 'M' la pulak kat aku disamping kerja2 harian yang perlu 'dikejar' untuk sasaran tahunan. Hari ni pun dah masuk bulan oktober, dah nak sampai kepenghujung tahun...cepat lak masa berlalu.



Banyak kut aktiviti2 yang akan dijalankan pada bulan oktober ni. Macam sekarang Negara India akan menjadi perhatian dunia apabila dikritik hebat atas last2 minit punye hal untuk menganjurkan Sukan Komanvel..Sama2 kita saksikan..kehebatan Atlet2 yang bertanding dan juga 'kehebatan' India sebagai penganjur, takpayah nak kondem2 sebab kita pun selalu gak buat kerja last2 minit...ha..ha..ha.



Dan yang tak berkesempatan nak gie beraya atau nak wat 'open house' masih sempat lagi hujung minggu ni. Nie pun last2 minggu raya..so gunakanlah peluang yang ada. Ada gak dapat jemputan, Tapi tak dapat nak pi semua...dari opis lama & mah sedara kat KL tu...tak dapatla nak pi.

Dan bagi aku setiap kali Oktober pasti umur ku meningkat setahun lagi.. Perjalanan hidup yang makin singkat..kalau nak diikutkan banyak lagi yang perlu di 'cari' dan 'ditinggalkan'...Yang ni takleh buat last2 minit kalau nak terbaik. Dan permulaan Oktober ni aku dah pun dapat berita yang agak baik...setelah setahun memangku barulah aku di'sah'kan. Lepas ni bolehlah aku nak buat ape2..dah dapat 'sayap' kan..termasuklah nak 'apply pindah' lagi...hu..hu2 kalau bolehhhhh





Semoga Oktober ni membawa makna dan keceriaan pada semua dan mintak2 lah tiada "Tragedi Oktober" yang akan berlaku/menimpa kita....Aminnn
Share

6 Comments...TQ:

PCL said...[Reply to comment] @ 10/1/10, 12:26 PM

Tahniah..murah rezeki.

gadisBunga™ said...[Reply to comment] @ 10/1/10, 12:43 PM

salam october! :)

|| NaFiRaa || said...[Reply to comment] @ 10/1/10, 1:21 PM

tahniah abah_izz.. rezeki bulan oktober~

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 10/1/10, 3:44 PM

@p@kcikLie

TQ..Happy besday to Nina too

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 10/1/10, 3:46 PM

@gadisBunga

sambut salam kembali...

ab@h_Izz said...[Reply to comment] @ 10/1/10, 3:49 PM

@|| NaFiRaa ||

Tq..harap2 ade rezeki tiap2 bulan hendaknya..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget