-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

Tunggu Apa Yang Menarik......

Published by ab@h_Izz under on Friday, October 15, 2010
Salam...semua

Bulan ni masuk opis adala sekali sekala....boleh kata banyak sibuk sikitla dengan kerja-kerja luar dengan 'shutdown2' PETRONAS dan juga nak perabis sasaran kerja yang tinggal. Biasalah dah hujung2 tahun cam ni....bukan nak buat last2 minit..tapi memang dah diorang 'request' cam tu.. kena la ikut,mungkin masing2 nak perabis bajet kewangan yang diberi tahun ni gak kut., nanti kena jawapla pulak..he..he2 . Pelikkan..selalunya kalau ada lebih tu lagi bagus, leh simpan...tapi itulah Hakikatnya...kat mana2 pun sama,...takut nanti kena potong lak bajet untuk tahun depan..al-kisahnya.....



- Antara watak utama yang memainkan peranan sebelum dan masa nak bentang bajet-


Hari ni hari Jumaat, cam biasalah kat sini dah cuti...dapatlah rehat sikit, dah 2 minggu ulangalik dari KT-Kerteh, boleh je nak tido sana..tapi malassss. Hari ni pulak ada Najib yang akan bentang BAJET 2011...nak tengok Sukan Komanwel pun dah habis dah...So, layan jelah Najib tu berucap lepas sembahyang Jumaat nanti, Dulu aku tak pernah ambik 'port' pun....tapi dah keje 'gomen' dekat2 tujuh tahun ni....aku dah ambik port. Tapi selalunya akan dengar yang hujung2la...mana tahu kalau ADA....takde takpelah, bukan rezeki...tunggu tahun depan kut..hu..hu2. Disamping tu juga semua pasti akan mengharapkan sesuatu yang sama2 meyenangkan dan menggembirakan rakyat. Sama2 lah nantikan , harapkan dan sama2 kita merasanya nanti....

P/S : Hendaklah sentiasa bersyukur dengan rezeki yang ada........Al-Hamdulillah


Share

6 Comments...TQ:

Nurul a.k.a Riko said...[Reply to comment] @ 10/15/10, 10:55 AM

he..he..he..mintak2 tapak tangan gatal ler belah kanan...tanda nk dpt duit...tumpang sonok kalo kakitangan awam dpt Bonus!

|| NaFiRaa || said...[Reply to comment] @ 10/15/10, 12:32 PM

hehehe.. tunggu umum bonus ade ke tak tahun nih yer.. harap2 ade laa.. x banyak sikit pon jadi laaaa...

abah_izz said...[Reply to comment] @ 10/15/10, 3:42 PM

@Nurul a.k.a Riko

tumpang sronok gak kalau dpt lain2 insentif yg meringankan brban rakyat...tunggu ptg ni k..

abah_izz said...[Reply to comment] @ 10/15/10, 3:59 PM

@|| NaFiRaa ||

tu la...kalau ade,apa salahnyer..he..he2

Ummi said...[Reply to comment] @ 10/17/10, 8:42 AM

abah izz..mekasih folo blog saye..akan sy folo balik blog nih..abah keje kt ganu eh??dok sedut minyak ke?

abah_izz said...[Reply to comment] @ 10/17/10, 6:31 PM

@Ummi

Ok..salam kenal gak..mmg dok ganu,tak keje sedut minyak..tapi nak keje kena isi minyak....ahakkss

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget