-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

Naik Lagi.....

Published by ab@h_Izz under on Sunday, October 17, 2010

Salam..........

Ha..ha..ni takde kena mengena pasai naik gaji atau naik pangkat atau ape2 yang berkaitan ngan Bajet 2011, Hampeehh!...ingatkan dapatlah RM3.1 billion bahagi 1.2 juta....takpe, Alhamdulillah....merasalah sikit, cam orang putih cakap 'better than nothing'...Ahakss..

Sebenarnya........Yang naik, umoq akulah, hari ni dah pun berusia 30 + han, dan yang pasti umur akan meningkat dan hidup lak pasti makin singkatla jawabnya.....tapi sekali lagi orang putih cakap gak 'life begin at forty'....ye ke?lambat lagila..he..he2, sendiri mau ingatla, tu pun kalau umur sampai tahap tu...

Apa2 pun aku bersyukur padaNya....masih diberi peluang untuk terus hidup, mendapatkan rezeki dunia dan akhirat dari Nya....dan memberi peluang untuk aku menjadi HambaNya...Anak....Suami...Ayah....& Datuk...InsyaAllah..
Share

6 Comments...TQ:

~SukEMakAn~ said...[Reply to comment] @ 10/17/10, 7:14 PM

epi besday!
hehe

aNiS tHe BumbleBee said...[Reply to comment] @ 10/18/10, 12:59 AM

wah..selamat hari lahir..semoga kehidupan anda sekeluarga sentiasa dibawah rahmat Allah ye..

p/s:kem salam kt awek yg nama S@ye r@se comel tu ye..memang sgt comel.:D

abah_izz said...[Reply to comment] @ 10/18/10, 6:56 AM

@~SukEMakAn~

TQ...:)

abah_izz said...[Reply to comment] @ 10/18/10, 7:00 AM

@aNiS tHe BumbleBee

HendakNya...Aminn, TQ

p/s : cam kenal itu awek...ahakkss

p@kcikLie said...[Reply to comment] @ 10/18/10, 3:56 PM

hepi besday PLang...semoga panjang umur n murah rezeki kalian sekeluarga.

sahromnasrudin said...[Reply to comment] @ 10/19/10, 7:49 AM

selamat hari lahir..semoga panjang umur dan murah rezeki ya

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget