-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

Tunggu Matahari....

Published by ab@h_Izz under , on Friday, October 29, 2010
Salam......


'dirimu' begitu berharga...baru tau!...ha..ha2

Baru lepas balik sembahyang Jumaat kat Masjid Rusila. Best pulak hari ni sejuk2 dengar khutbah dari Haji Hadi...selalu dengar sambil 'ter'tidur je..hi..hi2. Cuaca pulak macam pagi lagi, Matahari 'tak' muncul2 lagi.., mendung pun dah 'bererti' hujan...nampaknya tanda-tanda ni macam nak musim tengkujuh je...maknanya tak lama lagi musim banjirla....Ha..ha2 best ape sekali sekala terasa susah sikit nak kuar gie kerja, takleh kuar inspection jauh-jauh...jalan terputus, basuh baju tak kering2, asyik laparje hujan2 ni, sejuk je malam2 dan macam-macamlah kut kalau dah musim tu tiba.......


Hujan Rahmat........

Tak tau la pulak mah yang aku dok ni akan banjir ke tak...baru dok tahun ni, ikutkan tahun lepas, oklagi..jalan nak masuk tu kut yang tenggelam sikit. Tapi apepun boleh berlaku...bukannya sama jumlah hujan tu nak turun tiap2 tahun kan.

Anak2 & umiizz awal2 lagi katanya...cuti sekolah ni nak dok rumah atokmaklah kat USJ, takla kena banjir nanti..., susahlah..itulah...ala,sebenarnya nak balik mah mak diala tu..hi..hii2. Bila ditanya,tak nak tengok ke banjir2 kat sini,..takpelah bang...nanti leh gak tengok kat TV....Ha..haaa pandaila..

Mungkin ada rahmat diseb@lik... musim2 cam gini...nak rasa maila sini layanzzz...


Share

3 Comments...TQ:

|| NaFiRaa || said...[Reply to comment] @ 10/29/10, 4:38 PM

wew~ rindu musim hujan.. boleh rasa betapa nikmatnye ade matahari.. sebab kalo musim hujan dah tiba..kemunculan matahari adalah sgt di nantikan~

lagi 1.. nasib baik musim hujan nih hujung tahun.. budak2 cuti sekolah...kalo lah x cuti..parah jugak mak ayah nak kejutkan pagi2.. masing2 x nak kuar dari selimut...bercerita dari pengalaman nih..muehehe

abah_izz said...[Reply to comment] @ 10/30/10, 2:17 AM

@|| NaFiRaa ||

manusia kekadang sentiasa tak bersyukur..bila dah tiada barulah dihargai..

ye ke? takut2 mak ayah yang sama2 bercuti... sejuk & dingin sokmo...hi..hiii2

Insan Marhaen said...[Reply to comment] @ 10/30/10, 9:35 AM

tahun lepas IM pi trengganu. teringin sangat nak solat maasjid rusila ni. tapi cari punya cari... jumpa kedai keropok lekor je...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget