-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

- Pasang Siap -

Published by ab@h_Izz under on Friday, September 24, 2010
Salam.....

Memandangkan hari nie cuti...ni lah masa yg sesuai nak berkemas2 setelah tak sempat nk berkemas sepenuhnya selepas balik kampung. Lagipun...barang2 yang pindah haritu pun masih ade lagi yang belum bukak...ha..ha2..malas..lagipun tak semangat masa tu...

Kekadang bila nak guna 'barang' terpaksalah bukak & mengeledah satu persatu...so pengajaran lepas ni,kena buat list semua barang2 yang simpan dalam kotak tu....takdelah buat kerje 'bodo' lak..bukak kotak satu2...Last2...barang tak jumpe, rumah lak yag bersepah.....

Ni bukan nak citer pasal kotak...citer pasal perabot hok yang jenis main pasang2 tu...Baru2 ni gie la beli jenis rak perabot untuk buatla susun2 ape yang patut....bukan akula..Aku tukang pasang jer...memang sebelum ni ade beli yang main pasang2 ni..tapi yang kecik je..ala..setakat rak bodo tu..takdelah masalah sangat...Lagipun tak suke sangat...tak tahan lama..lagi2 yang selalu berpindah randah....



Takdelah susah sangat nak pasang2 ni...lagipun dh bagi diagram camne nk pasang..Nak pasang yang jenis besar ni kena rileks..takleh kalut sangat...Cam aku...tengok cam same je..papan2 tu..pasang punya pasang...boleh tertukar lak...yang atas dok bawah..kedudukan lubang skrew dh tak sama....So...nak tak nak kenala buat mulaa...Menyumpah sesangat...dah nak siap dah pun...pastu skrew lak ikat pakai tangan.....Adoii...



Tara....Dah siap da...pun...



Share

2 Comments...TQ:

Insan Marhaen said...[Reply to comment] @ 9/25/10, 10:11 AM

begitu juga dengan hidup kita. perlu ada plan dan pasanglah ikut plan itu...

abah_izz said...[Reply to comment] @ 9/25/10, 11:04 AM

@Insan Marhaen
betul tu IM..plan hidup lg mencabar

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget