-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

- Boleh Tak ? -

Published by ab@h_Izz under on Thursday, September 23, 2010
Salam semua....

Minggu ni dok opis ajer....Agak sibuk sikit kut ngan kerje2 yg tertangguh pasal cuti raya yang agak panjang...ditambah lagi jadi panel nak interbiuw orang pasal crane....tu yang belek2 note & slide powerpoint yang berkenaan dan agak tertarik dan terpikir pada gambar2 kat bawah ni...Kejadian yang agak lucu kut ( bukan berlaku kt Malaysia )...tapi sebenarnya membawa mesej yang pelbagai untuk kita gambarkan....betul ke?....betulla tu ,sebab sekeping gambar jer kita leh 'discribe' bermacam2...dan bagi aku mesej kat gambar ni tentang " Kebolehan"...yang boleh kita relate ngan kehidupan kita jugelah...Mungkin kita rasa kita boleh...Tapi sebenarnya...di sebalik nk 'boleh' tu..kita sepatutnyer kena bersedia...kita kena kaji..kita juga kena ade ilmu....kita juge perlu pengalaman..dan macam2 lagilah....agar kehidupan kita nanti tak akan 'masuk air' gak.....

Ok..layan leh layan gambar2 ni dulu pastu....






........bolehla nak pikir ape2 yang patut di seb@lik gambar2 tu...
Share

11 Comments...TQ:

sahromnasrudin said...[Reply to comment] @ 9/23/10, 8:33 AM

salam..pic stadium runtuh kat India tue ade tak????

Yati said...[Reply to comment] @ 9/23/10, 10:59 AM

Erk... dengan crane sekali masuk... seram tengok..

AshAnas said...[Reply to comment] @ 9/23/10, 12:04 PM

haha, first skali cm nk tergelak... tp sian diorg kan, mesti pening nk guna kren yg mcm mana plk kan... hehe...

|| NaFiRaa || said...[Reply to comment] @ 9/23/10, 1:05 PM

mesti mula kerja x baca bismillah nih~ tu yang sume masuk lam air tuh..muehehehe

gadisBunga said...[Reply to comment] @ 9/23/10, 1:22 PM

mcm tgk citer transformers.
kihkihkih!!!

abah_izz said...[Reply to comment] @ 9/23/10, 1:34 PM

to sahrom.." ..pic tu nnt kite sama2 tnya pokcik google..ade kut.."

to Yati " seram+ lawak sekali kut..."

abah_izz said...[Reply to comment] @ 9/23/10, 1:39 PM

to AshAnas " tula pasal...takleh main cuba2 ni... kes dah jadi bertamabah 'berat' ni.." ha..ha2

abah_izz said...[Reply to comment] @ 9/23/10, 1:44 PM

to NaFiRaa " non muslim kut depa tu...he..he2 "


to gadisBunga " transformers yang kelemasan..ha..ha2

chugie said...[Reply to comment] @ 9/23/10, 2:56 PM

ish.. accident bertimpa accident!

abah_izz said...[Reply to comment] @ 9/23/10, 3:29 PM

to chugie " ni namanyer..sudah jatuh ditimpa...."

abah_izz said...[Reply to comment] @ 9/24/10, 6:47 PM

@abah_izz
test

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget