-Disebalik...Lens@ Kehidupan-

" -Pelbagai Kisah Mampu Diungkapkan.....-"

Lens@bah_izz

- Kembali Mencari Rezeki -

Published by ab@h_Izz under on Tuesday, September 21, 2010
Salam raya...
Akan memulakan 'kerja' jam 8 pagi ni...setelah 3 minggu tak masuk opis...outstation +cuti raya sakan....dan semestinya akan dok kt opisla minggu ni untuk settle ape2 yang patut dan makan2 kuih2 raya yang selalunya dibawa oleh staf2 pompuan kt opis........hu...hu2

Masa balik tadi..Lembah Klang dah kembali pada asal...warga kota sudah kembali pulang mencari rezeki...apalagi 'jamm' la....'Kena' jugak aku semalam nk balik ke KT...salah 'timing'....sangkut teruk gak sebelum perjalanan yg teramat lancar kt LPT...singgah R&R Gambang tengahari pun adela bebelas orang yang berenti makan....bestnya pemanduan ku....sib baikla ade yang tolong ingatkan akan no.110....




@damansara...sangkut coz salah 'timing' nak balikdari USJ ke KT

Kesian gak sesape yang keje belah2 lembah klang ye...terpaksa mengharungi 'jamm' yang tak sudah-sudah....pepagi dah 'kena'....pastu balik pun 'kena' lagi.... Tumpang simpati walaupun sebelum ni aku pun dah rase.....Takpe...dah biase...'dah dapat lesen KL' taula nk buat ape kan!.

Bagi aku...Tu yang syoknya keje kt sini walaupun aku juge bekerja kt 'Bandaraya' gak...Bandaraya Warisan Persisir Air...tapi tak dapat lagila nak 'menikmati' itu semua....."Ape2 pun rezeki ade kt mane2"...."rezeki tak akan datang bergolek"...dan "kalau ade rezeki jumpe lagi"....
Share

8 Comments...TQ:

Liana said...[Reply to comment] @ 9/21/10, 8:36 AM

amboi...lamanya cuti raya! ni memang betul2 raya sakan nih..! dah lama cuti mesti rasa cam malas jer nak balik kann... heheh

sahromnasrudin said...[Reply to comment] @ 9/21/10, 8:38 AM

salam..keropok leko pasar payang yang paling sedap kan

|| NaFiRaa || said...[Reply to comment] @ 9/21/10, 9:53 AM

uik!! boleh sonok kena jam??? boring ar.. penat!! rasa nak keje kat KT jugak jek!!

selamat kembali bertugas okeh~

MHps said...[Reply to comment] @ 9/21/10, 10:55 AM

Rindu ke nak keje lembah klang ni balik.. tak kot.. MH ni lesen KL x lulus lagik, dah dkt 3 tawon dah.. Gombak, Ulu Klang, Wangsa Maju, Jalan Tun Razak.. yg lain faillll

abah_izz said...[Reply to comment] @ 9/21/10, 12:05 PM

to Liana " Bukannye selalu pun..setahun sekali jer...ha..ha2"

abah_izz said...[Reply to comment] @ 9/21/10, 12:11 PM

to Shahrom.." kepok lekor hok sedap..sebenarnya ikut selera masing2la..kalau nk cari yg famous & beratur panjang selalu kt Pantai kelulut (008)..pastu kepok BTB seberang takir.."...

abah_izz said...[Reply to comment] @ 9/21/10, 12:18 PM

to NaFiRaa " saje jer...kasi jeles sama sesaper yg 'kena'..ha..ha2 ..lagipun ade masa boring gak dok cni..."


to MHps " Memang nak balik sana pun...kalau bolehla..walaupun dh lama main area jalan kt sana masuk KL pun guna GPS gak..hu..hu2.."

Peminat Katie Holmes said...[Reply to comment] @ 9/22/10, 2:38 PM

gua tak sabar nak kerja.haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ShoutMix chat widget